vegetariska världsdagen var igår

Jag hoppas att ni kom ihåg att fira Vegetariska Världsdagen igår (1/10)! Jag åt smaskig Tofu Chop Suey på kinarestaurang, vad åt ni?

Om det är någon därute (mer än jag) som känns behöva gå ner lite i vikt, eller kanske bara vill må lite bättre, ni kanske vill testa min metod: jag käkar helt veganskt, men har också uteslutit allt vad bröd heter, pasta och annat med vetemjöl i. Och jag mår så bra! Och jag går ner i vikt! Och min hy har blivit bättre (inte ens några mensfinnar!)! Och sötsuget är helt borta! Det här skulle jag ha provat på för länge sedan!

Kommentarer
Postat av: sanna

jasså e de så lätt.. hmm men ja tror inte ja klarar mig utan kött jag e en köttätare! hmm..
men man kanske ska pröva om man går ner lite i vikt på det oxå.. alltid ett plus! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback