jag heter malin, och jag är vegan...

vegan
Jag har varit vegetarian sedan jag var sexton år, sedan 1990. När jag pluggade i Uppsala för tio år sedan var jag vegan, och eftersom det inte funkade i norra Jämtland för tio år sedan, så återgick jag till att bli vanlig vegetarian när jag flyttade hem igen. Nu är jag åter vegan sedan två år tillbaka (fast min svaghet för onyttiga saker lurar mig på avvägar ibland, något som jag hoppas bla den här nya bloggen ska hjälpa mig att undvika), eftersom jag är fullt övertygad om att det är det enda moraliskt försvarbara sättet att leva på.
Jag kommer att skriva om djurrätt, god vegansk mat, tipsa om bra sajter på nätet... Sprida budskapet helt enkelt. Join me!

Kommentarer
Postat av: Lillasystermaskros

Vilken snygg sida! Mycket bra smak måste jag säga! ;-) Får se om du kan övertyga mig..

2006-04-25 @ 22:11:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback