mycket marie

Jag ska göra ett Marie Antoinette chunky swap på Marie Antoinette Mail Art, men jag har inga som helst idéer (som tur är, så behöver de inte vara klara på ett par månader!). Så jag har letat på nätet efter inspiration, mest på deviantART. Jag säger bara det - det finns en del underbara tolkningar av Marie Antoinette där ute - nästan 5000 stycken! Gör en sökning, och du kan hitta sötingar som dom här:

   
    
    
  
(klicka på dom för större bilder!)

Det här är bara toppen av isberget  - en väldans tjusig topp! Men jag har fortfarande inga idéer. Jag har funderat på att göra henne åt det gothigare hållet, men å andra sidan - kanske inte. Men jag kommer i alla fall att låna en del idéer för klänning och hår - jag behöver absolut jobba på mina, och jag har sett en del fantastika här på deviantART.

När jag har gått igenom alla (nästan) 5000 bilder på Marie Antoinette, så ska jag göra en sökning på Alice i Underlandet - av någon anledningar så uppmuntrar hon till en del fantastiska kostverk!

ETA: Jag har gått över till Alice i Underlandet, och fått över 75000 träffar på deviantART... Jag har en känsla av att jag inte kommer att hinna kika på alla dom inom de närmaste veckorna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0