må som en drotting

Hos My Artful Adventures blev jag lite uppiggad av ett drottningpris (och en tävling!)- för dom dagar man inte riktigt är på topp, och behöver skämma bort sig lite. Och för att pigga upp andra, så fortsätter jag att sprida drottningpris!



Jag håller det inom familjen, jag har systrar som verkligen skulle behöva skämma bort sig själv lite. Jessica, Linda, Maria  och Suss.

So here's the deal. I am giving you a "Your the Queen Award". That means you should take time to do at least one thing for yourself this week. Treat yourself like a queen! Take a longer coffee break, go to a movie, go shopping, take a nice long bubble bath. Then encourage at least 2 friends by passing on the award and telling them something nice. Post a comment on your blog with the 2 or more friends you selected explaining what the award is. Be sure to let them know you are giving them an award.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0