lite oväntat antiklimax...

Jag som förväntade mig ett oavbrutet bloggande nu när jag har en dator, har ingen inspiration att blogga alls. Måla funkar inte heller... Det enda jag gör är att läsa bloggar, kolla forum, googla lite, lyssna på Spotify, kolla lite mer bloggar... Jag skulle verkligen behöva en energi- och inspirationskick av något slag. Nån som har några inspirerande tips? Jag har förresten ett tips, men det tar ännu mer tid från bloggande... När jag gick i högstadiet läste jag serieböckerna om Vargryttarna av Pini, och jag älskade verkligen dom. Och nu har jag hittat deras hemsida, och där kan man läsa alla böckerna - inklusive allt som inte givits ut i Sverige. Fantastiskt! Tror förresten att en av anledningarna till att jag fortfarande är singel, är att jag redan då hittade min drömkarl - Skarpegg (Cutter på engelska). Inte många som kan leva upp till en hetlevrad alv med en tjusigt spetsiga öron och en grym överkropp...



Nu ska jag läsa lite bloggar, innan jag ska poppa popcorn och titta på Robinson - så spännande blir min kväll...

Förresten - det blev visst ett blogginlägg av det här. Hoppsan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0