alltså...

Först hade jag spotify, och sen trodde datorn att det var virus så att det avinstallerades, och nu har jag fixat det. Så nu har jag spotify igen (lyssna till exempel på den här nostalgitrippen, den här låten är också bra, särskilt när den var med på Ally McBeal, eller lite filmmusik - jag gillar ofta soundtrack). Livet är verkligen upp och ner igen...

Sist av alla skaffade jag MSN Messenger idag, jag upptäckte att det faktiskt är rätt kul, och nu ikväll när jag fixat det till min dator så svamlade jag bort ett par timmar med syrran. Synd bara att alla jag känner är avloggade... Om nån känner för att lära känna mig lite/dela med sig av sig själv, lämna meddelande, så träffs vi sen på MSN! Var det där en kontaktannons?!

Har målat en del, har blivit jätteinspirerad av Suzi Blu och hennes mixed media konst, så mina två senaste chunky pages är de mest blandade media jag nånsin har gjort - vattenfärg, hobbyfärg, vattenfärgspennor, tuschpenna, krita, decoupage, glas-lack.... Jag har använt allt jag fått tag på. Önskar bara att jag hade mer - jag är sorgligt underutrustad när det kommer till målar-material. Jag ska försöka köpa lite akrylfärger och gesso nästa vecka när jag får pengar, och så har jag beställt ett nytt akvarellblock - jag har slut på material till mina chunkies.

Och den där storstädningen som var på gång har blivit skjuten åt sidan - idag var jag in till Stockholm och växlade pengar, och sen varjag hos syrran resten av dagen. Och imorron ska jag tvätta, och organisera och skicka iväg swap returns (jag behöver svenska ord för det), och så är det min stora tv-dag - allt som jag missat i veckan går i repris då. Fast jag missade reprisen av LA Ink idag...

Oj, det blev ett blogginlägg! Nu fattas bara en bild också, men det vet jag inte vad det skulle vara... jo, förresten - har ni läst inlägget och klickat på länkar, då är det här fullt logiskt:


Å vad det känns länge sedan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0