ljuskronor - fina som rackarns!

Ni har kanske märkt att jag gillar färg, och att min period med shabby chic bara var just det: en period. Alltså har jag inte visat speciellt många kristallkronor - läser man shabby chica bloggar, så får man lätt lite kristallkroneöverdos. Men en sån här måste man bara älska!

Hon har alltså klätt den själv! Fantastisk!

Den här kristallkronan är ju också fantastisk! Hemma-pimpad, förstås!

 


Det här är en rolig idé, tycker jag - en ljuskrona med tekoppar! Jag skulle ha valt små päronlampor i stället för dom höga som sitter i, men om man bortser från det... Och jag hade nog hoppat över skedarna...



En till rolig ljuskrona:

 

Det här är ingen kristallkrona, men en bra idé tycker jag - kanske nåt man skulle prova på? Jag hittar ofta fina kaffekoppar, men köper dom inte, eftersom jag inte dricker kaffe.




Tänk vad en liten bild blev till ett helt inlägg!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Va fin ny design du fått till :) Du får komma och gå på loppis här, jag hittade 4st hängskärmar i samma form som de på första bilden idag. Tänkte hänga dem i ett hörn i olika höjd eller nåt. Jag hittar aldrig nåt i göteborg, här är det mer grejer och billigare.

2009-03-18 @ 16:45:33
URL: http://pinkfriday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0