som tricia guild fast bättre!

Jag har haft en hel hög med Tricia Guild-böcker, men har bara en kvar, "Lustgård", de andra kändes mer och mer lika varandra, och mer och mer tråkiga - trots sin grälla färgskala, så känns ändå "Lustgård" inspirerande, och inte minst nyskapande - det var den ju också när det begav sig. I alla fall. Jag tyckte att de här bilderna kändes åt Tricia Guild-hållet, men jättefina! Den nedersta är lite av den moderna Marie Antoinette stilen jag funderar på (eller some en blandning av Marie Antoinette och tant!). Fint!

 
 

ETA: Här står jag och ljuger... Jag har inte alls sparat "Lustgård", jag har sparat "Känsla för färg"! Tydligen var "Lustgård" alldeles för mycket 90-tal för mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0