ljus i mörkret, jajamensan!

Ibland har man fler anledningar att vara glad än andra dagar. Idag är en sån dag! Eller inte i början, då var jag rätt irriterar - jag var tvungen att vänta på posten innan jag gick ut, och den dröjde ända till 13.15 (då fick jag iofs lite rolig post också, en jättetjusig Alice i Underlandet chunky page, yay!). Men sen har det gått uppför! Jag beställde en ny tidd för kattkastrering, och dom kunde redan imorron eftermiddag! Bara en dag/eftermiddag/natt/morron/förmiddag/dag kvar av kattkissande överallt! Och nu när jag kollar kommentarerna, så är jag vinnaren i Fyra i Husets tävling! Hurra! Det kan jag genast säga - bloggtävlingar är nåt som jag aldrig vinner! Vad kan jag säga, mer än - tack så mycket!

Jag var in till Stockholm i helgen med lillasyster och kompis, vi var och såg "En shopaholics bekännelser". Den var rolig, men jag tror att jag skulle uppskatta den mer, om jag inte läst (och gillat) boken innan - det handlar inte om att förkorta boken, eller att utelämna saker - de gjorde om hela handlingen! Det gillas INTE! Men som sagt, hade jag inte läst boken innan, så hade filmen helt klart varit underhållande.

Vad jag gillade mer, var Indiskas påsksortiment - å, vad fina saker! Det var inte mycket som jag INTE ville ha!

Kommentarer
Postat av: Storstrumpa

Kolla så du INTE tvättar kattkissade ställen med amoniakbaserade rengöringsmedel. Kastrerad eller inte så i kattens värld betyder detta att någon ANNAN KATT har kissat där efter...Så för att återta reviret så kissar man igen ..osv . Såpa = min rekomendation.



Kram

2009-03-23 @ 18:54:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0