nej, jag vet inte, jag...

Jag virkade klart lampskärmen igår kväll, men jag är inte säker på vad jag tycker om resultatet - jag kommer nog att fortsätta att hålla ögonen öppna efter en bättre skärm...



Jag var på Serieteket på Kulturhuset idag, och lånade ett par böcker med Edward Gorey, och jag har ett par att hämta på bibblan här också. Absolut inspirerande - jag ska måla ATC-kort med Gothic Wizard of Oz-tema, och funderar på att hitta på något Gorey-esque. Håller också på med ett 10/10 byte med en av medlemmarna på AFA, och har lite problem med att komma på idéer för alla kort - kanske det blir något Gorey-ispirerat där också... Hittade också en begagnad barnbok idag (tack syster Jessica!), med jättefina illustrationer, förhoppningsvis blir det något av dom en vacker dag.

PS! Läsesalongen i Kulturhuset - helt fantastiskt snygga soffor/fåtöljer!

Kommentarer
Postat av: Marie

Bibliotek är små guldgruvor med gratis guld!

2009-02-06 @ 22:10:51
URL: http://mariesfinurligheter.blogg.se/
Postat av: jessi

Vad fint du har det hemma! Härlig blogg. Det var så snyggt med pärlplattorna så nu blir det en sväng till stan och leksaks eller pysselaffären!



2009-02-07 @ 09:20:39
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
Postat av: Lisa

Å jag gillar den :D kul ide!



Ja det vore jätte skj att ses och pyssla lite, en syjunta hade varit på sin plats :)

2009-02-07 @ 11:55:49
URL: http://pinkfriday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0