fredag 13:e

Idag är det fredag den 13:e, och om det har jag att säga (än så länge!) - blaha! Igår, alltså torsdagen den 12:e var betydligt mer otursförföljd för mig. Min katt kraschade min favoritvas, strimlade min rygg (han tror att jag är ett klätterträd), och så lyckades jag radera alla bilderna på kameran, inklusive bilder på min Lipton (som inte finns längre). Bilderna känns lite halvjobbiga - ja, jag har dom på flickr, men mitt Pro account har gått ut, och jag får bara tag på dom senaste 200 fotona.
Jag ska försöka göra idag till en bättre dag i stället, bland annat ska jag faktiskt laga middag, de senaste dagarna har det bara blivit spaghetti med majs och ärtor (och jag har varit lika hungrig efter maten som före), och jag har faktiskt grönsaker i kylen. Jag är dessutom hur kreativ som helst - jag målar massor av chunky pages, och tycker att det är så himla roligt. Jag har gått lite på sparlåga med mina atc-kort ett tag (förutom de sista veckorna), och välkomnar verkligen den här inspirations-explosionen.


Kommentarer
Postat av: jessi

Vad fin tavla med bra budskap! Kul att du har fått inspirationen tillbaka!



Ha en bra helg!



kram

2009-02-13 @ 13:10:46
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
Postat av: Marie

Min latmat är spaghetti oc makrill. Det äter jag ganska ofta om jag tänker efter. Det är en väldigt vacker tavla i alla fall!



Visst är det dyrt med 20 kr för en DVD, det gör ju inte direkt folk mindre sugna på att ladda ner. På mitt bibliotek kostar det 10 kr för en vecka, de har kommit på att det går bättre då...

2009-02-13 @ 23:05:56
URL: http://mariesfinurligheter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0