70-talsblommor

Om jag inte gör en sak precis när jag kommer på det, så blir det aldrig gjort. Alltså satt jag och sydde gardin till vadragsrummet halv tio igår kväll...



Den gör vardagsrummet lite mörkare, men det är helt ok tycker jag, nu när det ändå blir mörkare ute - jag gillar att det blir mörkt tidigt på kvällarna, mer stearinljus betyder det. Här syns också mina nymålade blomkrukor - nu behöver dom bara fyllas. Är det någon som har skott av elefantöra eller mor-och-barn (eller någon annan retro-trevlig krukväxt), så tages dom tacksamt emot!

Kommentarer
Postat av: Mia

Så fint det blev! Härligt med lite nya gardiner! Måste erkänna att jag också längtar till jul, får kolla in den där julbloggen!

2008-10-02 @ 10:01:06
URL: http://70kvadrat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0