oväntad favorit

Jag har hittat en ny favorit-inredningstidning, faktiskt ganska otippad - Family Living, jag är helt fel målgrupp, men de två senaste numren har jag tyckt jättemycket om. Precis den sortens eklektiska, miss-matchade, personliga hem jag blir allra mest intresserad av. Fortsätter tidningen att vara like bra, så kommer det att minska min tidningsbudget en del, då jag inte kommer att behöva köpa några fler.

Apropå tidningar - jag har hittat på två julspecial i veckan, Drömhem & Trädgård och Allt i Hemmets specialtidning. Den första var inte så bra, den andra riktigt trevligt. Ska bli intressant att se vad mer som dyker upp i tidningshyllan framöver!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Family Living är verkligen min favorittidning! Trots att jag inte heller tillhör den tilltänkta målgruppen har jag precis köpt mig en prenumeration och man blir inte besviken! Kram!

2008-10-29 @ 21:36:49
URL: http://linneahansson.blogg.se/
Postat av: Maria

Ja, Family living är toppen! Den prenumererar jag på!

2008-10-30 @ 07:46:06
URL: http://jagblommar.blogspot.com
Postat av: Mia

Jag tycker också att family living är bra men är nog inte heller tänkt som målgrupp. Fast man kan väl bestämma själv vad som menas med "family", tycker nog att jag och min sambo är en liten familj ;)

Allt i hemmets julspecial är jag på jakt efter men har inte sett den någonstans än.

Ha det fint!

2008-10-30 @ 10:47:35
URL: http://70kvadrat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0