man kan tycka att det låter helt galet...

... men jag börjar längta till julen. Redan. Som tur är, så har jag en medbrottsling - min lillasyster är lika illa ute. Så det kändes väldigt precis, när jag hittade den här bloggen. Den är inte igång än, då det är en julblogg, men jag kommer att kolla den framöver, för den verkar lovande.



Något annat som hjälper till att hålla jullängtan uppe, är BrocanteHomes julplanerare, den är inte gratis, £5 kostar den, men jag tyckte att det var ett bra köp. Och för den som vill ha något litet som piggar upp vardagen under tiden, gå med i The Vintage HouseKeepers Circle, £3 i månaden. Jag har fått det första nyhetsbrevet, och jag avstår gärna från ett par godispåsar i månaden för att vara med där i stället. Nej, jag får inget betalt för att jag gör reklam...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0