jag har redan börjat med julpyntet...

Jag skrev om halmhästen jag målat om, här kommer bilder. Nu i efterhand, så kan jag säga att, skulle jag göra det igen, så skulle jag använda sprayfärg. Särskilt svansen var ingen höjdare att måla. Men det blev bra, mycket bättre än innan!



Sedan hittade jag ett perfekt reportage när jag gick i genom en hög med julnummer av Boligmagasinet:



Är det förresten nån som har lagt märke till vad min nya bakgrund skär sig mot julbilderna? Den passa bra mot min lägenhet, men inte mot mina julfärger... Tur att det bara gäller ett par månader!

Kommentarer
Postat av: Mia

Ojoj, du har verkligen kommit igång med julpysslandet!

själv väntar jag nog ett tag till!

Ha det gott!

2008-10-08 @ 10:38:35
URL: http://70kvadrat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0