återfall...

Jag klarade mig en hel köpfri månad, men nu återföll jag... Jag var in till Stockholm på jobbintervju (på Panduro - håll tummarna!), och sen skulle jag bara kolla efter en liten present till en kompis som fyller år imorron. Jag klarade mig på Stockhome (även om fingrarna kliade), likaså Duka och Indiska. Sedan kom jag på Lagerhaus, och då var det kört... Hemma köpte jag också ett par garnnystan (till min virkade pläd) och en Elle Interiör, bara för att det ändå var kört. Men jag fortsätter med köpstopp igen imorron, och låtsas som om ingenting har hänt...

Kommentarer
Postat av: Mia

Återfall kan vem som helst få! ;)

Har också köpt en likadan handduk, så himla fin.

Jag ska hålla tummarna för jobbet på Panduro!

Ha det bra!

2008-10-06 @ 19:59:25
URL: http://70kvadrat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0