värsta dagen på länge

Idag är en sån där riktigt hemsk dag - i kväll ska jag med min Lipton till veterinären. Det enda jag har velat göra de senaste två veckorna är att ringa och avboka. Men jag vet ju, att det skulle vara en egoistisk sak att göra - för min katts skull, så måste jag genomföra det. Han visar nästan varje dag att det var rätt beslut, han mår bara sämre och sämre. Det enda jag vill göra idag, är att krypa ner i sängen och krama min katt, hela dagen. Tyvärr går han inte med på det... Men många kramar har han fått, och många fler kommer han att få. Och snart så börjar jag gråta, så jag avslutar det sorgliga här.

För det finns några ljuspunkter också - mina föräldrar och deras hund (Frida, en collie, en riktig gull-hund!) kommer idag, och det var några månader sedan sist. Och dom har med min nya katt, som jag bara har sett på bild. Och min lägenhet är nystädad, jag har tvättat och varit till återvinningen med glas och papper, och jag älskar verkligen när lägenheten är nystädad.

Kommentarer
Postat av: underbaraclara

Urs så hemskt. Tänker på dig,

KRAM

2008-11-06 @ 15:58:11
Postat av: NelliGbg



Sänder många, värmande och förstående kramar från Göteborg till Dig!!



Kram //Nelli

2008-11-06 @ 19:24:36
Postat av: Maria

uscha! han var en riktig goknul, Lipton!



Jag var sjörövare, ska lägga upp lite bilder på bloggen så får du kika! :)



2008-11-07 @ 11:07:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0