mitt lilla busdjur

Att en liten kattunge kan lysa upp så mycket! Min lilla nya kisse, Tiberius, kom igår kväll, och sedan dess har det varit full fart. Jag sov inte så mycket i natt, pga en hel del morr och fräs från Titus, som hade en del åsikter om den nye medlemmen i familjen. Jag kan inte begripa när kattungen lyckades sova, för han rejsade runt mest hela natten. Jag har en del kattleksaker som bara har legat, och jag tror att han har provat varenda en. Och när jag stack ut foten från täcket för att peta bort honom från en plastpåse, så högg han inte med klorna - han kan faktiskt busa utan att använda klorna! Känns ganska lyxigt faktiskt! Och inte minst viktigt - han får mig att skratta, det trodde jag skulle ta en stund till, men med ett sånt dät busdjur i huset går det inte att låta bli. Tiberius har verkligen visat sig vara en välsignelse, redan. Tack, Suss - jag vet att du saknar honom. Jag kan lova att han får ett bra hem, och att jag kommer att älska honom mycket!

 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej du har blivit utmanad av miG! :D

2008-11-07 @ 18:54:54
URL: http://pinkfriday.blogg.se/
Postat av: Emma

åhhhh vilken fin katt!

2008-11-14 @ 17:03:08
URL: http://strangegirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0