helg i familjens tecken

Mina föräldrar var som sagt här i helgen, så jag spenderade fre-sön med dom, mina systrar och deras familjer. Väldigt trevligt hade vi!

På fredagen for jag, mina föräldrar och min systerson Leo in till Haninge, och jag köpte en vinterjacka och vinterskor, mycket behövligt!

På lördagen hade min mor, systerdotter Wilma och jag en riktig tjejdag, sprang lite i affärer, bl a ett par loppisar. Jag fyndade två djupa tallrikar, ett förkläde, en glasburk med knopplock och en hög med mumintidningar, allt för mindre än en 50-lapp.



Och på söndagen kollade vi när systerbarnen Oliver och Wilma åkte skridskor och åkte en sväng ut på Torö.

 
(väldigt rosenkindad efter en timme på isen!)

Träden var så himla vackra ute på Torö, så jag var tvungen att plocka fram kameran:

 

Och alla dagar åt vi en massa god mat - mums!

Kommentarer
Postat av: Maria

De där du skrev om att jag får chansen att dela med mig mer om mig själv, och att jag är utmanad? jag hajade inte riktigt de..?

2008-11-10 @ 12:33:42
Postat av: Moa

Åh, vilka otroligt vackra bilder det var på naturen och träden... helt magiskt! Lät kul med fynden också, jag har faktiskt stått på en loppis i helgen och sålt saker, hoppas att någon som handlade från mig fick känna att de hade fyndat :)

2008-11-10 @ 15:24:53
URL: http://www.moasblogg.blogspot.com
Postat av: Linnéa

åh, den där glasburken hade jag velat lägga beslag på!

2008-11-10 @ 15:59:16
URL: http://linneahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0