mera fynd!

Jag lyckades komma förbi Röda Korset när dom hade öppet (dom har udda öppettider, så det är inte det lättaste!), och köpte en hög med Wahlströms-böcker (jag samlar på Bengt Linder-böcker, och flickböcker från 50-60-tal - jag gillar hur dom är så idylliska och hurtfriska) för 1 kr styck, och så hittade jag en lampa. Jag skulle gärna vilja ha en Bumling, men hur ofta fundar man en sån? Och jag har en stor plåtlampa i förrådet, som jag vill måla om. Men den jag hittade nu känns som ett bra alternativ, som det dessutom bara var att hänga upp - sladden passade perfekt! 30 kr fick jag punga ut!

 

Kom på - jag köpte en sak till igår, som jag inte kunde stå emot:


Ett frågespel som bara handlar om inredning, loppisar, blommor, mat.... När jag öppnade det blev jag lite besviken på mängden frågekort - högen var inte alls stor, men samtidigt - ett spel om alla mina favoritsaker? Då får man vara glad för det lilla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0