barndomsnostalgi

Jag har en jätte-crush på 70-tals retro för tillfället, så jag tänkte dela med mig av mitt eget 70-tal. Det är jag och min mamma, från 1974 (när jag föddes), till den äldsta bilden, som borde vara tagen 1980, då jag gick på lekis.

image309 image310
image311 image312
image313 

Jag gillar verkligen hemma-bilderna, de känns verkligen 70-tal, den allra bästa sorten. Hur lite var jag inte när jag gick?! 8 månader, bara en bebis! Och dom där hemska snibb-blöjorna! Vi måste ha varit torra förre 1-årsdagen, bara för att slippa dom!

Kommentarer
Postat av: Martina

Det är så roligt med foto från man var liten, jag har framkallat och förstorat svartvita kort på mig och sambon som jag ramat in, dock har det ej kommit upp på väggen än!

2008-05-22 @ 21:43:34
URL: http://skepparegatan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0