fyndat i förskott!

Jag var ner på loppisen under Folkets Hus här i Nynäs, jag hade sett en fantastisk lampfot 60/70-tal, mönstrad klarglas) som jag ville lägga undan till nästa vecka, och dessutom hittade jag underbara bestick (typ Focus DeLuxe, fast med vita skaft med rosor på). Men dom ville helst inte lägga undan, då dom har så fullt. Så jag fick ta med sakerna hem på en gång, och betala nästa gång. Ibland är det bra att vara stamkund!

image226

image227

Jag lämnade också in lite saker, två taklampor från Ikea, en flerarmad järnljusstake och en jättekatt i trä (avskedspresent från en fd arbetsplats - har aldig varit min stil, och har sedan dess bott i diverse förråd). Det känns bra i själen att rensa ut därhemma!

Kommentarer
Postat av: malin

Visst är det skönt att rensa! Jag har också blivit bättre på att göra mig av med saker som jag fått men inte gillar eller använder...

2008-04-01 @ 12:51:49
URL: http://monstermonstret.blogspot.com/
Postat av: Johanna.B

Vilka tjusiga fynd! Besticken va otroligt söta!



Kram

/Johanna

2009-01-18 @ 21:54:31
URL: http://www.johannabillingskog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0