amélie från montmartre

Jag såg en gammal favoritfilm igen igår, Amélie från Montmartre, inte nog med att den får mig att må bra, den är en njutning för ögat också. Och Amélies lägenhet, den är helt underbar. Jag har jagat runt internet för att hitta några bilder, det är kanske inte de bästa man kan tänka sig, men ni får förhoppningsvis en känsla av hur fantastisk lägenheten är. Har ni inte sett filmen, så måste ni bara göra det! Absolut den ultimata feel-good-filmen!

image195 

image196

image197

image198

image199

image200

Jag ville helst visa mer av köket (så fint) och badrummet också, men det här var vad jag fann.

Kommentarer
Postat av: Jonathan

Nej nu blev det fel när jag skicka min kommentar så den kom inte fram=/ Men vart fall, Såg filmen igår(igen) får alldrig nog^^ Hennes lägenhet å allt i filmen är så fin, man vill bara leva i en sån värld=)

2009-01-24 @ 22:42:19
Postat av: Jonatan

Skulle inte kunnat säga det bättre själv Jonatan. Är osäker om det är jag som skrivit det där o med flit stavat mitt namn fel, för du använder samma smileys som mig och din åsikt är exakt som min..^^ Aja minns inte.. Om jag inte får svar antar jag att du inte finns..

2009-11-22 @ 01:47:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0