muffinsbak

Jag kände ett behov av att leka huslig på morronkvisten (jag gick en vända till sopsorteringen också!), och bakade ett gäng mini-kardemumma-muffins. Väldans goda, och trevliga att titta på också. Och så kan man utan dåligt samvete äta 2-3 stycken (jag sa att dom var mini!). Jag gjorde ett försök att lägga upp dom lite fint, men insåg då jag letade igenom skåpen, att jag behöver mera porslin. Både att äta på (fast det var jag redan medveten om), och att lägga upp på. De senaste fem gångerna (eller så) jag har varit på Retro har jag vridit och vänt på en ugnsform (som också fungerar att lägga upp saker på), den har inte egentligen varit dyr, och jätte fin också. Nästa gång är det jag som köper den! (Och bara för det, så lär den vara såld nästa gång...)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0