tur som en tokig!

Ibland har man tur - jag var till Farsta i lördags, och Åhlèns hade kvar av det prickiga tyget som jag använde på fåtöljen, och med ännu mer sänkt pris. Så jag slog till på 3 meter, 90 kr blev det - som hittat! Igår sydde jag om överdraget till fåtöljdynan, och det blev mycket bättre. Men jag behöver göra om hela mönstret till fåtöljen - jag måste lirka så med det innan det passar. Jag slängde också ihop ett överdrag till strykbrädan av tyget, vilket blev väldigt bra. Och jag har ändå ett par meter kvar!

image168

Jag började också måla vägg i vardagsrummet igår, man skulle inte tro att skillnaden skulle bli så stor, väggarna var redan ganska ljusa, men det blir jättebra med vitt i stället. Ljust, fräscht, snyggt!

Idag kom den första av de beställda trycken, väldigt fin var den. Dessutom fick jag med lite extra i paketet: några klistermärken och ett vykort. Det är alltid trevlig med extra presenter!

Kommentarer
Postat av: Zara

Jag måste bara få säja det igen: Det är urmysigt att läsa din blogg! Jag blir såååå imponerad av dina idér och alla dina funderingar. Jag vet inte hur gammal du är, men du får mig att känna mig som jag var när jag var yngre:) Menat i en posetiv anda alltså..:) Keep on going!

2008-02-10 @ 22:36:28
URL: http://koccoz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0