ren njutning, jag säger bara det!

De flesta av mina pengar försvann hos veterinären, men jag kunde inte låta bli att ta en vända på stan, första dagen utan mitt förra jobb och allt. Det är faktiskt första gången på ett par månader, som jag har kunnat gå på stan i dagsljus, och med öppna affärer. Och jag kunde förstås inte gå på stan utan att handla lite också... På Åsa & Årstiderna köpte jag två små hjärtformar från Gerbera, en vit och en grön, och en blå sminkväska med rosor på, att ge bort. Alla tre var på rea, 50%, så jag sparade lika mycket som jag spenderade. Lysande! Sedan var jag in på garnaffären och köpte tre nystan vitt bomullsgarn till min pläd, det är på tiden att den blir klar någongång. Och så blev det en doftpåse till linneskåpet, Ginger tea, och en påse rabarber/grädd-te, också att ge bort (till samma person dessutom). Och så blev det en titt in på Leksaksförmedlingen (dom har faktiskt en del saker som kan göra en vuxen köpsugen också!), och kom ut med brevkort med prickar och flugsvampar (jag var tvungen att ha två förpackningar, dom var oemotståndliga), en lite grön väska med prickar (att ha sysaker i tror jag), två gamla Evas Kalender (en ska jag ge bort) och kanderade syrener. En riktigt trevlig shoppingtur alltså. Som jag egentligen inte hade råd med ett enda dugg.

   
(Jag har en annan dator idag, så då funkade det att spara bilderna på tavlorna jag köpt på etsy. Klicka på bilderna så blir dom större! Visst är dom underbara, och visst blir dom fina tillsammans!)

I morron ska jag måla, tror jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0