mera gothiga tryck

Jag kunde inte låta bli - jag har köpt ett till tryck, plus ett ACEO (konst i storlek visitkort) från blacklilypie. Jag har en bra ursäkt: jag sålde garn på Ravelry, och har inte lyckats föra över pengarna på mitt konto (däremot har jag lyckats slösa bort sådär 250 kr i mina försök...). Så jag hade pengar, som jag bara kan använda på Internet, och konst är en av de roligare saker man kan köpa, tycker jag (faktiskt inte en åsikt som jag har haft så länge). De ser ut som följer:

  
(klicka på dom för större bild, katten är ACEO:n, tjejen är trycket)

Jag var på Ikea häromkvällen för att kolla ramar. Dels finns förstås den billigaste, 29 kr för 30x40 cm, träfärgad med akrylglas. Inte så rolig, må jag säga. Sedan hittade jag en vit, lite lantligare, för 59 kr. Frågan är om den är lite för lantlig, eller on det blir en snygg kontrast till mina lite gothigare bilder. Och sedan hade dom en slät, vit för 99 kr, som nog är snyggast, men eftersoim jag behöver flera ramar, så är 99 kr lite dyrt. Någon som har en åsikt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0