lite bling till mig, hurra!

Jag har fått mitt andra pris på sådär en vecka, hur glad som helst blir jag! Tack, tack, 70 kvadrat! (och hittar ni inte mitt andra pris, beror det på att det är på min andra blogg, dandelion daisy)



Tanken är att jag ska vidare nominera 7 st bra bloggar, men för att vara helt ärlig - just nu ids jag inte. Men - alla bloggar på min länklista är bra, så härmed är ni nominerade! Och en del bloggar som jag inte har kommit mig för att länka till än - ni är också bra, så ni är också nominerade! Kanske mest av allt, vill jag ge det här priset till dom som inte har fått något än - ni är också bra!

Kommentarer
Postat av: makiato

ja, visa gärna dina glasunderlägg också! Många bloggare verkar ha ett antal liggandes hemma...dags att de kommer till användning!

2008-08-26 @ 15:41:15
URL: http://makiato.blogspot.com
Postat av: Tjohalias blogg om inredning

Vad roligt att du är med och tävlar, lycka till! Kram Sandra

2008-08-26 @ 20:22:14
URL: http://tjohalia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0