undra

Någonting som jag alltid önskar, är mera hemma-hos-reportage i inredingstidningar, så Allt i hemmets special
"25 Hem" kom som på beställning. Det visade sig att jag tyckte om alldeles för få av hemmen (det visar på att det verkligen är som bästa som kommer i tidningen!), men att jag tyckte om flera som jag inte hade väntat mig. Men det var inte det jag skulle skriva om. I ett av hemmen fanns ett jätefint tyg upphängt på väggen, ett tyg som jag aldrig hade sett innan. Och tro det eller ej, så skymtar jag det efteråt i en annan tidning, med namnet på formgivaren, alltså vet jag nu var man får tag på det!

image228

image229

Är dom inte fina?! Formgivaren heter Charlotta Sandberg, och tygerna finns att köpa på hennes hemsida, där mycket annat roligt dessutom kan hittas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0