jag impulsköpte...

image297

"soffgruppen" jag skrev om. Jag var med en kompis på Retro, och kunde inte låta bli när dom nu fanns kvar, och jag dessutom fick dela upp betalningen. Ok, dom är ingenting man sitter och vräker sig i, att ligga i dom är inte heller att tänka på, men å andra sidan kanske det är bra att jag inte kan bli sittande framför tv:n hela dagen. Och dom är jäkligt snygga, tycker jag. Väldigt rena och enkla i linkerna, det gröna mot det vita, och ser ni vad dom passar bra till min golvlampa? Det kanske inte är ett köp för framtiden (syrran och kompisen tyckte inte ens att det var ett köp för idag...), men just nu tycker jag att dom är underbara!

Jag har ganska mycket oanvänt utrymme i vardagsrummet, och när jag var på Ikea i helgen såg jag denna:
image298
Med min nya förälskelse i gult, så föll jag som en fura, och tänkte faktiskt att den skulle funka ihop med mina nya vardagsrumsmöbler. Det är så mycket som jag skulle vilja försöka spara ihop pengar till, men den här kanske lyckas armbåga sig högst upp på listan...

Kommentarer
Postat av: Martina

Vilken cool soffa du köpt!

2008-05-21 @ 21:19:04
URL: http://skepparegatan.blogg.se
Postat av: madde

åh jag minns dom här sofforna...rätt obekväma men idag är den ju cult :)

2008-08-26 @ 11:12:10
URL: http://alskadehem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0