ursäkter

Att det inte bloggas här på ett tag, och sen bloggas som en tokig har sina orsaker - jag kan inte ha två intressen på gång samtidigt, jag fysiskt inkapabel. Och eftersom jag har många intressen (en del skulle kalla det besattheter...), så har jag flera bloggar, och skriver på dessa med ojämna mellanrum. Nu har jag fått ok ordning hemma (jag behöver bokhyllor, jag behöver måla väggar, jag behöver lister runt det nya köksgolvet, men jag överlever ett tag), så då tar jag min besatthet någon annanstans - nu är det garn och stickning ett tag. Men rätt vad det är, så riktar mitt tunnelseende in sig på inredning igen, och då är jag tillbaka. Och under tiden - jag har en riktigt trevlig länklista för er! Och vem vet, det kanske blir en rad här ibland ändå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0