äntligen - mina första tallrikar!

Nej, inte mina första tallrikar i hela mitt liv, jag har haft en hel hög i mina dar, mest blåa av någon anledning. Men för ett par månader sedan fattade jag beslutet att börja samla på rosa landskapsporslin, sån´t där typiskt engelskt (som man oftast ser i blått, eller svart, eller kanske brunt). Jag kom fram till att det skulle passa perfekt till den lätt sommarstuge-aktiga stil jag har i köket: mycket vitt, lite lantligt, lite rosa, lite femtiotal. Jag skrev om det i min "vanliga" blogg, och postade lite bilder. I helgen hittade jag i alla fall mina första tallrikar, tre små djupa Avon Cottage, för 10 kr styck. Perfekt - när jag har sett sådana på Myrorna har dom kostat sådär 75 kr styck, och det tycker jag är lite väl mycket. Dom ser ut så här:

image36



Kommentarer
Postat av: therese

Hm såna har jag fyra stycken i mitt skåp=)

2007-11-11 @ 22:18:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0