måste ha nya bokhyllor - jag överlever helt enkelt inte!

Jag har två brunsvarta Expedit i mitt vardagsrum, som alltså, enligt alla mina planer ska bli vitt (liksom det mesta annars...) - och det går bara inte! De förändrar hela känslan i rummet, de måste helt enkelt bli vita. Och att måla dem så att det blir bra, det är mer än jag ger mig på. Eftersom jag har en hel massa böcker, törs jag inte tro på att jag hittar nånting gammalt som passar (rätt storlek, rätt färg, rätt stil, rätt pris), så jag tänker vända mig till det stora varuhuset (det i kungens kurva, om jag behöver precisera mig). Helst vill jag ha Liatorp, men det skulle krävas tre stycken och sluta på ca 6 000 kr, för dyrt helt enkelt. Alltså blir det förmodligen det simplaste budgetalternativet, ganska harmlöst dessutom, funkar med det mesta - vita Billy, alltså, fyra stycken, vilket blir drygt 1300 kr, vilket är mycket mer enligt min plånbok. Och med lite lister så ser den lite äldre och mer personlig ut, hoppas jag.

image49 Jag har (om nån vill köpa, så är dom till salu!).


image47 Jag vill ha.


 image48 Jag kommer att köpa.

Det kommer att bli stor skillnad, tror jag, och definitivt till det bättre! Och oj, så mycket böcker jag kommer att få plats med!


Kommentarer
Postat av: isabelle

haha, jag behöver bokhyllor till mitt rum (Y)

2007-07-05 @ 15:42:07
URL: http://izzabelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0