å, vad dom krånglar till det!

Jag skickade in min beställning på Ikea nyss, men ett par saker krånglade till det hela: vita Billyhyllor fanns inte att köpa på nätet (och jag har ingen möjlighet att köpa så stora saker i varuhuset, pga brist på bil och släp), och grejorna kommer inte förrän v 38, dvs om ganska precis en månad (7-10 dagar står det i katalogen). Jag som drömde om en ny säng snart, eller i alla fall till min födelsedag (eftersom jag inte lär få speciellt många presenter annars... Nej, jag säger inte så för att få er att tycka synd om mig, men jag har ingen partner och inga barn, och fyller inte jämnt, då är det inte många som vill skämma bort en). Jag köpte sängkläder, förvaringslådor och innerkuddar på Ikea i stället för Billyhyllor, och kommer att köpa hyllorna på Retro i stället, dom brukar kosta ca 150 kr/st när dom kommer in, och dom är billigare på hemkörning. Men det betyder att böckerna blir kvar på vardagsrumsgolvet ett bra tag framöver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0