irriterad som bara den!

Nu har jag skrivit och skällt på Interweave Knits igen - efter 4 månader har jag fortfarande inte sett en skymt av någon tidning. Så jag har begärt att få dom rek:ade i stället, så är dom i alla fall spårningsbara. Och så krävde jag helt fräckt kompensation för allt krångel - att dom skickade med en trösttidning eller två. Amerikaner ska ju vara bra på att få missnöjda kunder att bli nöjda, eller hur? Får se hur det går.

Stickar fortfarande randiga strumpor. Det är snyggt med tunnare sockgarn (Qualitas i det här fallet), med det tar en jäkla massa mer tid. Men snyggt, som sagt! Å vad jag är bra på färger (sade hon ödmjukt)!

Secret Pal 8 börjar komma igång, jag har inte fått någon hemlig kompis än, vare sig att få av eller att ge till, men mitt Questionnaire är ifyllt och klart, ska bli spännande att se vad min SP får ut av det. Förra omgången var riktigt trevlig, hoppas på en lika bra omgång nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0