och jag virkar bajs...

Som sagt, jag försökte mig på en liten korv, à la amigurumi. Har ingen bild än (läser du det här, lillasyster maskros, slå en signal - jag behöver komma hem till dig på en liten fotosession), men den är klar. Tyvärr blev den inte alls lika söt som denna, faktum är, att jag inte ens vet om man kan se om det är en liten bajshög. Faktiskt blev den första jag gjorde, för länge sedan, mycket bättre, den hade ett ansiktsuttryck som var väldigt bajsigt, om det finns något sådant.

16274-64

Väntar fortfarande på första och andra numret av Interweave Knits, det första är skickat en gång till från USA, hoppas att det kommer, och om inte vårnumret kommit innan imorron, så ska jag höra av mig, så får dom skicka det också igen. Däremot får jag räkningar och dyl av dom. Vad är oddsen för det? Jag tror att någon på posten stjäl min post, det är inte det första som försvinner. Någonstans sitter någon och läser mina tidningar och garvar åt mig. Fanskap!

Kommentarer
Postat av: Anonym

This is so weird. I can't read the text of your post but that picture is one my friend took.

SP

2006-03-10 @ 12:30:09
Postat av: Jenny

Hej
Jag undrar hur man får tag i amigurumi böcker? På engelska eller svenska... Maila om du vill svara på min fråga :)

Mvh Jenny

2007-04-04 @ 20:04:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0