för mycket testosteron?

Män brukar bli väääääldigt sjuka, när dom är sjuka. En förkylning kan rent av vara dödande. Må så vara, kanske är jag mer man än vad jag trodde, för just nu känns min förkylning definitivt som nånting som kan utrota djurarter. Dessutom har jag fått förfrågningar om att vara barnvakt idag och imorron. Tror väl inte det. Hade jag inte varit tvungen att gå på affären (katterna blir väldigt kinkiga om dom inte får mat, och jag blir väl inte så glad heller), så hade jag definitivt inte klivit utanför dörren idag. Längtar hem igen!

Har nått en stickplatå - vet inte vad jag vill göra. Har en del garner som definitivt borde kunna bli något, men har ingen aning om vad dom vill bli. Några tips?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0