tji fick jag!

Jag trodde att jag skulle posta ett gäng bilder idag, gick över till syrran för att låna hennes kamera, men hennes man har åkt bort över dagen och tagit med den. Crap.

Och jag som hetsstickade klart rosa/lilarandiga sockarna igårkväll, så att ni, kära läsare, skulle få se dom. Ja, ni läste rätt, dom är klara. Äntligen! Snygga blev dom, perfekt passade dom, nu ska jag inte sticka sockar på ett tag...

Vad som inte heller går som jag vill, är beställningen från YesAsia, jag försöker ändra till att betala med kort, och det funkar inte alls. Inte heller funkar det att beställa från RoxyCraft. Vad är det för mening med att allt ska betalas med kreditkort, när det inte funkar?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0