på rätt spår...

Min order på YesAsia är äntligen godkänd, böckerna skeppas den 4:e juli. Hurra! Längtar, längtar!

Min beställning från RoxyCraft har också kommit, däremot vill inte den här datorn ladda ner den. Crap.

Min lillasyster Suss har fyllt år. Som vanligt har jag inte haft pengar till present, och dessutom har jag haft problem med att hitta på något. Igår kom jag dock på något - en amigurumihäst! Hon är en hästtjej som aldrig växte ifrån det, och hästpresenter brukar vara uppskattade (även om jag brukar försöka hitta på något annat, just för att hon får så mycket hästrelaterat). Den åker upp till Jämtland med syrran i veckan, så får jag hålla tummarna för att hon gillar den. Den var väldigt söt, om jag får säga det själv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0