japanska böcker!

Jag har letat efter amigurumi-böcker, vilket inte är det lättaste. Amazon Japan är dels obegripligt, dels fraktar de ibland inte utanför Japan, och vanliga Amazon (både USA och UK) har ingenting. Men jag hittade den här netshoppen, som dessutom fraktar gratis i hela världen till den 30:e juni. Alla priser står i $ och i aktuell valuta (dvs kronor) och de böcker jag hittade var det bra pris på. Passa på att shoppa, frakten kan vara tokdyr, och nu slipper man den (som sagt). Jag vet i alla fall att jag ska passa på...

Kommentarer
Postat av: Tuuli

Hej!

Skulle du kunna tala om för mig hur du gjorde för att lyckas?

Hälsning

Tuuli

2009-01-28 @ 22:52:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0