pod-casts

Internet är ett fantastiskt sätt att lyssna på radioprogram när du vill, inte när de går. Jag har en pod-cast listad bland mina länkar, Stitch-cast, och där finns ännu fler länkar till crafty pod-casts. Den dagen jag skaffar en iPod kommer jag att proppa den med pod-casts. Just nu lyssnar jag på CraftyPod, om Japanese craft books och en pod-cast i samma ämne finns också hos Stitch-cast, gå in på deras sida och rulla neråt.

Medan du lyssnar, kan du göra en liten japansk grej, som den flygande grisen från Roxycraft som jag virkade i morse, till en släkting som samlar på grisar. Jag blev inte helt nöjd, förhoppningsvis blir mottagaren ändå nöjd. Bild:

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0