ÄNTLIGEN!!!!!!!!!!!!

Det har varit helt hopplöst att plocka fram filen med amigurumisar som jag beställt från Roxycraft, jag har försökt på 5-6 datorer, utan framgång. Men nu! Äntligen! Efter många försök på jobbet, nu har jag mina amigurumibeskrivningar i en liten hög bredvid mig, i färg och allt. Den som väntar på nåt gott, och allt vad man nu säger. Men om dom är minsta litegrann som beskrivningen till Aerial Pig (också Roxycraft), så kräver dom lite omarbete, för den var helt felande. Förhoppningsvis inte, jag har i alla fall betalat knappa hundringen för dom.

Mina amigurumiböcker från YesAsia är på väg, hoppas att dom kommer snart. Min andra beställning avbeställde jag, ekonomin körde ihop sig. Det blir i slutet av nästa månad i stället, och då förmodligen lite fler böcker ändå.

Jag har ett nytt byte på gång, med Katie från Georgia. Får se hur det går med det. I morgon ska jag fixa Charlene från San Fransiscos paket. Kul! Förödande för plånboken dock....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0