känner mig som tomten...

Skickar iväg mitt hemliga paket idag, hoppas hon gillar.

Pärlmudden går framåt, har kommit drygt halvvägs, men garnnystanet är slut, så jag får börja trä mera pärlor. Inget större krångel dock, sedan jag köpt pärlnålar - de underlättar jobbet något enormt. Hittills har ingen pärla blivit sittande på nålsögat, tidigare var det kanske var tredje pärla. Ska förresten skicka ett pärlstickningskit i mitt nästa hemliga paket, väldigt tacksamt arbete - ser jättekomplicerat ut, men är riktigt enkelt.

Ska hoppa in och jobba närmaste tre dagarna, plånboken skriker HURRA efter alla mina impulsköp. Rätt vad det är, så kommer det räkningar och hyra som ska betalas också... Tänk om man fick välja fritt vad man skulle spendera pengarna på...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0