en ny chans!

känns det som. Jag har kollat på rowans hemsida, det ser inte ut som om jag blivit medlem i deras rowan international, alltså inga pengar som måste betalas. Hurra! Nu kanske jag lär mig att bli mindre impulsiv (trodde jag på den själv?), och tänker först och köper sedan. Rent allmänt så har jag faktiskt blivit lite bättre rent ekonomiskt, nu tänker  jag ibland innan jag köper. Kollade förresten på Wincents hemsida, en hel del vill-ha där, kollade också k-pixie (http://kpixie.com), där var det ännu mer. Räddad ev den höga fraktavgiften, annars hade förmodligen en order varit på väg dit...

Kommentarer
Postat av: Katarina

Gå till Wincent om du inte varit där! Superschyssta garner även om det är lite i dyraste laget ibland. Dessutom bra chans att bläddra i alla magasinen och andra Rowan-böcker innan man beställer dem.

2006-01-04 @ 13:49:12
URL: http://katarinawiberg.blogdrive.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0