jajamensan!

Kom nyss hem från Stockholm, skulle köpa en digitalkamera var det meningen. Jag råkade glömma bort det, kom på det när pengarna var i det närmaste slut. För jag köpte kläder! Fyra toppar och tre halsband på Indiska, en väska med Mamo (med en hel del Hello Kitty-känsla) och ett Hello Kitty-halsband, och en hög med tidningar, varav Knit it! var det enda stickrelaterade på hela dagen. Jag kan inte ha gått ner speciellt mycket av 3 ½ veckors viktväktande, men jag kände mig mycket mindre, och kunde faktiskat ha allt jag släpade med mig till provrummet. En top var t.o.m för stor! Känns faktiskt ganska bra att ha ett liv som inte enbart är stickor och garn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0