tröjor! i plural!

Jag håller på att sticka tröjor - hittills är det fyra stycken på ett par dagar! OCh innan nån inbillar sig att jag har gått och blivit SuperKnitWoman, så ska jag bara tillägga att de är i äggvärmarstorlek, från Weekend Knitting. Någon ska få dom (eftersom jag inte äter ägg), men har ingen aning om vem. Just nu stickar jag bara ett gäng, så får jag se sen. Kul är dom att göra i alla fall, och otroligt tacksamma - det går fort, och slukar restgarn. Ska nog göra rosa och vita (med glitter i) till julgranen, men dit är det ett tag, så jag har ingen brådska.

Ska gå på posten och hämta lite böcker - Mother of purl, Yorkshire fable och Knitticisms, hoppas att dom är bra! Eller ännu bättre - hoppas att dom är fantastiskt trevliga!

Och så har vårnumret av Knitty.com kommit. Jag som är lite av en arkeologi-nörd gillade dom här:

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0