doggy style!

Märker att sexrelaterade rubriker säljer...

Handlar dock om hundtröjor, har kommit till benen på fair isle-tröja, har ingen aning om hur storleken är. Kompisens jack russell kommer att få den stora äran att stå till tjänst med tröjprovning, han får så lov att stå ut. Skrev jag att jag har idéer till en halv hundtröje-bok? Det har jag i alla fall, måste bara sticka upp dom, och göra mönster, och komma på ungefär lika många till. Dead line till påsk? Har redan avgivit nyårslöften - under 2006 ska två stickböcker skickas till förlag. Basta!

Har tagit den feges mellanväg med rosa ryggan - sköljde den relativt våldsamt (gnuggade lite här och där) och har lagt den på tork, alltså aningens filtning och sedan foder. Får se hur slutresultatet blir.

God jul, förresten, kom jag på att det hade varit, fick bl.a. fyra nystan Lovikka-garn av syrran, som nog ska bli åtminstone en filtad väska, och sen får jag se, och en förpackning hjortron-te av annan syrra, bra att ha vid stickning framför tv:n. Nyårsafton i morron, så en får väl säga gott nytt år också. Ett riktigt stickigt år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0