Det är roligt med stickning!

Jag har, som sagt, varit less på stickning ett tag, men nu är det riktigt roligt igen! Jag längtar efter att komma hem till stickorna, jag vill köpa garn i mängder, jag håller på att längta ihjäl mig tills böckerna från bokus kommer, jag har till och med läst klart två stickböcker som jag hållit på med i ptskilliga månader!

Har varit och köpt entrådigt ullgarn, ska färga det med kool-aid, som jag har haft liggande i lådorna i mest ett år (det kommer att bli rosa/rött eller åt det hållet), och sticka en tunn spetssjal, vilket jag har velat göra ungefär lika länge. Ett bra mönster någon?

Och bloggen har blivit kul igen (även om det inte är någon höjdare att börja om från noll, och jag inte får den att göra som jag vill - tex vill jag att bara "stickning"-kategorin ska synas i text, och övriga rubriker som just rubriker i kanten, hur åstadkommer jag det?), och andras bloggar har också blivit kul igen, och då jag har precis fem minuter på mig (är på biblan med kö bakom mig till datorn), så är det just vad jag ska göra just nu - kolla bloggar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0