bloggi är död... länge leve jag!

Måste en gång för alla inse att bloggi aldrig kommer tillbaka, och min blogg där är för evigt borta.... Ska föra över mina länkar hit, men allt annat - bilder, texter, recensioner, allt är borta. Detta blir en helt ny kula. Kommer att bredda mitt bloggande lite också, stickningen är inte mitt enda stora intresse i livet. Helt nya rubriker kommer att dyka upp rätt vad det är.

Just nu blir det i alla fall några rader stickning. Efter att ha varit rätt ointresserad ett tag, så känns det som det börjar vara kul igen. Jag tror att min anmälan till Street, och hetsen att hinna klart en massa saker tog bort det roliga, och gjorde stickningen till ett måste och ett borde. Nu blev det inget Street, men nu vet jag att jag inte ens ska börja tänka tanken innan jag har ett stort lager som ligger. Jag har ett gäng utklippta väskbitar som ska sammanfogas, de är en liten bit på väg.

Har skickat efter tre amerikanska stickböcker från bokus, hoppas de kommer innan jul. Bästa sättet att få vad man vill ha, är att köpa det...

Har lite stickprojekt på gång: håller på med en hundtröja till en kompis, baserad på en tröja ur Stitch´n´bitch Nation, men med lite ändringar - mönster kommer rätt vad det är. Systerson och systerdotter har önskat sig "muddvantar" respektive vinterkläder till dockorna, så det måste de få.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0